
Zaposlitev
Sposobni sodelavci, ki se identificirajo z našim podjetjem, cilji in vrednotami, so naš najpomembnejši kapital.
Ponujamo raznovrstnost dela, večplastnost učenja in velike razvojne možnosti posameznega kadra.
Uspješno surađujemo s nekoliko tisuća poduzeća i samostalnih poduzetnika u Sloveniji i inozemstvu.
Aktualna prosta delovna mesta
REFERENT V FINANCAH (m/ž)
Opis delovnega mesta:
Iščemo motivirano in natančno osebo za delovno mesto Referent v financah, ki bo skrbela za tekoče finančno poslovanje podjetja, izvajala plačilni promet, sodelovala z bankami ter aktivno spremljala in upravljala terjatve ter pripravljala načrte denarnih tokov.
Ključne naloge in odgovornosti:
- izvajanje in nadzor nad plačilnim prometom (domačim in tujim),
- priprava in izvajanje plačilnih nalogov, usklajevanje z dobavitelji in kupci,
- sodelovanje z bankami (kreditne vloge, leasingi, garancije ipd.),
- izterjava zapadlih terjatev (kontaktiranje kupcev, dogovarjanje o plačilnih rokih, sodelovanje z odvetniki po potrebi),
- priprava in posodabljanje načrtov denarnih tokov (cash-flow) — prilivov in odlivov,
- sodelovanje pri pripravi finančnih planov, analiz in poročil za vodstvo podjetja,
- sodelovanje z računovodstvom pri mesečnih in letnih obračunih,
- opravljanje drugih sorodnih nalog po navodilih nadrejenega.
Pričakujemo:
- najmanj V. ali VI. stopnjo izobrazbe ekonomske, finančne ali sorodne smeri,
- vsaj 1-3 leta izkušenj na podobnem delovnem mestu,
- poznavanje plačilnega prometa, izterjave terjatev in osnov finančnega planiranja,
- dobro znanje MS Excel, zaželeno tudi poznavanje ERP programa Pantheon,
- organiziranost, samostojnost in vztrajnost,
- komunikativnost in profesionalen pristop pri delu s strankami,
- sposobnost analitičnega razmišljanja in natančnega dela s številkami.
Nudimo:
- delo v dinamičnem kolektivu in urejenem delovnem okolju,
- možnost dolgoročnega sodelovanja in nadaljnjega strokovnega razvoja,
- varno in stabilno delovno okolje
- stimulativno plačilo, vezano na izkušnje in uspešnost,
- priložnost za sooblikovanje finančnih procesov v podjetju,
- delo se opravlja “na lokaciji delodajalca”, in sicer v sodobnih prostorih našega podjetja (Limbuš-Maribor).
Prijava:
Vse, ki ste se v oglasu prepoznali in bi svojo karierno pot želeli nadaljevati v prosperitetnem poslovnem okolju, vabimo, da se prijavite prek LinkedIn-a oz. nam svoje prijave (CV) z dokazili pošljete na elektronski naslov: zaposlitev@prvafina.si s pripisom »Referent v financah«, in sicer najkasneje do 15.7.2025.
Vaše prijave bomo obravnavali diskretno, pri čemer bomo obravnavali samo vloge, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje razpisa.
Predstavitev podjetja:
S poslovno odličnostjo in profesionalnim odnosom do dela in strank smo se v slovenskem gospodarskem prostoru uveljavili kot eno izmed vodilnih podjetij na področju upravljanja terjatev.
Poleg odkupov terjatev in verižnih kompenzacij smo še posebej specializirani za storitev domačega in mednarodnega faktoringa, ki je vse pomembnejši vir kratkoročnega financiranja.
Tako majhnim, srednje velikim kot tudi večjim podjetjem s pomočjo faktoringa pomagamo uravnavati denarni tok in likvidnost ter se izogniti tveganju neplačila s strani njihovih dolžnikov.
Uspešno sodelujemo z več tisoč podjetji in samostojnimi podjetniki v Sloveniji in tujini. Naši odliki sta hitrost in fleksibilnost. Na področju mednarodnega faktoringa poslujemo praktično na vseh celinah sveta in smo članica mednarodnega Factors Chain International – združenja FCI, ki šteje več kot 400 članov.
Delovno mesto se nahaja na podružnici v Limbušu pri Mariboru. Iščemo predane in usposobljene potencialne sodelavce. Pridružite se naši ekipi!
Vse, ki ste se v oglasu prepoznali in bi svojo karierno pot želeli nadaljevati v prosperitetnem poslovnem okolju, vabimo, da nam svoje prijave (CV) z dokazili pošljete na zaposlitev@prvafina.si s pripisom »referent v financah«.
Obravnavali bomo samo vloge, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje razpisa.
POSLOVNI ANALITIK (m/ž)
Opis delovnega mesta:
- ocenjevanje in preverjanje bonitet poslovnih partnerjev,
- analize bilanc in priprava analiz ekonomike projektov strank,
- vzpostavitev notranjih kontrol in nadzor nad učinkovitostjo ter delovanjem le-teh na finančnem področju družbe,
- sodelovanje z drugimi službami družbe,
- priprava poročil za potrebe poslovodstva.
Od kandidata pričakujemo:
- da je strokovnjak z dokončanim študijem ekonomije, računovodstva, financ ali sorodnih področij,
- dobro poznavanje računovodskih izkazov, AOP strukture,
- da je specializiran za finančne analize,
- da je sposoben tolmačenja večje količine informacij (predvsem finančnih podatkov),
- odlično računalniško pismenost (Excel, Word),
- dobre analitske sposobnosti, natančnost, samoiniciativnost, dobro sodelovanje v timu, zanesljivost,
- aktivno znanje angleškega jezika (poslovna angleščina),
- spretnost komuniciranja v slovenskem in tujem jeziku (ustno in pisno),
- željo po razvoju in pridobivanju novega znanja,
- najmanj 5 let izkušenj na primerljivem delovnem mestu.
Nudimo:
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo šestih mesecev,
- varno in stabilno delovno okolje,
- samostojnost pri delu v uspešnem podjetju z dolgoletno tradicijo in visoko prepoznavnostjo ter ugledom,
- stimulativno plačilo,
- delo v mladem dinamičnem kolektivu,
- pridobivanje novih znanj in izkušenj,
- karierni razvoj.
Delovno mesto se nahaja na podružnici v Limbušu pri Mariboru. Iščemo predane in usposobljene potencialne sodelavce. Pridružite se naši ekipi!
Vse, ki ste se v oglasu prepoznali in bi svojo karierno pot želeli nadaljevati v prosperitetnem poslovnem okolju, vabimo, da nam svoje prijave (CV) z dokazili pošljete na zaposlitev@prvafina.si s pripisom »poslovni analitik«.
Obravnavali bomo samo vloge, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje razpisa.